loading...
صفحه اصلی طراحی رزبنر
محمدرضا امانی بازدید : 353 جمعه 25 شهریور 1390 نظرات (1)
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط saber در تاریخ 1348/10/11 و 9:37 دقیقه ارسال شده است

سلام ببخشید من پریروز یک هدر سفارش دادم پس چی شد درستش کردین ممنون میشم که جواب بدید.
پاسخ : من این چند روزه مسافرت بودم ، چشم سفارشات خیلی حجمش بالاست من به نوبت رسیدگی می کنم.
با تشکر


کد امنیتی رفرش
درباره ما
طراحي بنر هاي تبليغاتي بنر وان ترکيبي از قيمت مناسب ، کيفيت حرفه اي و ارائه خدمات سريع به مشتريان است . ما تلاش ميکنيم با طراحي بنر هاي تبليغاتي منحصر به فرد و با کيفيت بالا به موفقيت شما کمک کنيم . زيرا ميدانيم موفقيت ما در گرو موفقيت شماست. اين نگرش باعث ميشود تا ما همواره به انجام کار مطلوب و حرفه اي بيانديشيم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 313
  • بازدید سال : 11,028
  • بازدید کلی : 54,667